#21 – No to ładujemy!

IMG_9740

Oj już nie pamiętam kiedy ostatni raz miałem tyle energii jeżeli chodzi o zdjęcia, może to za sprawą zakupu nowego Macbook-a Pro, bo po za ślinieniem się do ekranu “retina” zabrałem się za obrabianie fotek z roku 2011 :D. No i w tym pędzie zakupów postanowiłem podskoczyć do sklepu foto by znaleźć sobie nowy obiektyw który wszedł by na miejsce mojej 50 1.4 Canon. i tuż przy ladzie leży kilka przecenionych (przeterminowanych) rolek do średniego formatu. Pierwszą myślą było załadowanie ich do wspomnianego wcześniej Lubitel-a 166 ale później doszedłem do wniosku że wcale nie jestem fanem dwuobiektywowych aparatów tak samo z resztą jak i dalmierzy więc postanowiłem podejść do tematu bardziej ambitnie i zrobić jakieś kwadratowe modówki na kliszach. Na dodatek nie byle jakich kliszach bo ze sklepu wyniosłem Kodak E100 i Velvia 50 (na zdjęciu widać jeszcze wyciągnięte z aparatu hp5 z poprzedniej sesji). Co do Aparatu padło na Kiev-a, jeden z moich znajomych niedawno powiedział mi że coś jest nie tak z migawką i że wszystkie fotki są niedoświetlone, postanowiłem to więc sprawdzić. Pożyczyłem tester (domowej roboty) który wyświetla czas między otworzeniem się migawki i zamknięciem, ku mojemu zdziwieniu ta radziecka podróbka Hasselblada 500c naprawdę radziła sobie całkiem nieźle z “trzymaniem” czasów!11303723_10206683203308289_1554214110_n

Tak więc jak tylko pogoda się poprawi a ja dorwę chętną modelkę i ciekawy plener od razu idę focić! Co do nowości to puki co nie ma żadnych namacalnych dowodów na ich istnienie gdyż wszystko leży w drukarni (mam na myśli kilka albumów ślubnych i fotoksiążek). Dzisiaj przypadkiem wpadłem jeszcze na kilka ciekawych warsztatów które to mam w planach odwiedzić może w ramach douczenia się tak więc spodziewajcie się relacji! Pierwsze to “WARSZTATY: SZKOŁA DRUKU I POKAZ SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO” w Częstochowie gdzie będzie można “pobawić” się Lampami mojej ulubionej Czeskiej firmy Fomei oraz zobaczyć jak sprawują się drukarki firmy Epson a drugie prowadzone przez mojego kumpla Jakub Kaźmierczyk we Wrocławiu pt.:”Warsztaty z Phottix Pro” gdzie w kierunku fotografii portretowej będzie można przetestować Wyzwalacze Phottix jak i Rewelacyjne monitory Eizo.

Kurcze miała być szybka notka o tym że nic nie robię a tu taki PromoPost powstał!

Pozdrawiam 😉IMG_9742

Leave a Reply

